هنجار هستی

هنجار هستی

چیزی شبیه تائو
هنجار هستی

هنجار هستی

چیزی شبیه تائو

پیام های سه گانه انتخاباتی آقای احمدی نژاد

فضای کشور به شدت انتخاباتی شده است و در این فضا هر یک از گروه های سیاسی کشور به نحوی پیامهایی برای جلب مشارکت سیاسی به داخل و خارج از کشور می فرستند. اما از این بین پیامهای آقای احمدی نژاد که خود و جناح سیاسیش را در آستانه حذف از گردونه رقابتهای سیاسی کشور می بیند بسیار هوشمندانه، شجاعانه و قابل توجه است. پیام نخست ایشان به مردم ایران است که بر خلاف ادبیات رایج سیاسی کشور که می کوشد بگوید، تحریمها بی اثر هستند، رسما تحریمها را مؤثرترین عامل آشفتگی اقتصادی و اجتماعی کشور معرفی کرده است. از سوی دیگر در سخنرانی 22 بهمن 91، هم به مردم ییام داد که من حاضرم از طریق مذاکره با آمریکا به شرط حذف تحریمها مشکلات شما را حل کنم و هم به آمریکا پیام داد که بر خلاف سیاست غالب در کشور به شخصه آماده مذاکره است.  

   پیام دیگر به کسانی است که در صدد حمایت از ایشان هستند. این پیام را با حمایت همه جانبه اش از سعید مرتضوی ارسال کرده است. احمدی نژاد با حمایت شجاعانه از شخصی نظیر مرتضوی با آن سابقه مشخص به تمامی کسانی که از او حمایت کنند نشان می دهد که تا آخرین مرحله از حامیانش ـ هر کس که باشد ـ پشتیبانی می کند و در این راه از هیچ کوششی دریغ ندارد. این سلوک ایشان را مقایسه کنید با سلوک کسانی نظیر آقای هاشمی رفسنجانی در حمایتش از علامحسین کرباسچی که قرار بود رئیس جمهور آینده ایران باشد. 

نظرات 4 + ارسال نظر
nasim سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:21

salam.
age emkan dare dar morede faaliyathaye mojahedaha dar asre hazer matlab bezarin.

سلام و سپاس
متأسفانه اطلاعی در این خصوص ندارم.

پدرام . شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:23

سلام دوست من
سگ وحشی، کفتار و شغال هر سه حیوانات آسیب رسانی هستند . اما هر کدام هم زیبایی هایی دارند و هم زشتی هایی که باعث تمایزشان از همدیگر می شود . وجه تمایز آدم ها از همدیگر آزادگی و انسانیت آنهاست ، نه حمایت از دوستان دزد و دله خویش. حمایت یا عدم حمایت از همکاران تنها یک روش و سلوک مدیریتی و رفتاری است قبول نداری ؟؟؟ این کفتاران در این سالها شیره اقتصادی ، فرهنگی و دینی مردم را کشیده اند و فاصله زیادی تا ایجاد یک جامعه تهی برایمان باقی نگذاشته اند. من خودم امیدوارم هر چه زودتر مردممان به درجه ای از فهم و شعور برسند که نیازی به حضور امثال این آقایان در راس کار نداشته باشند و افرادی صالح در مملکت به سازندگی و آبادانی بپردازند.
پدرام -----

پدرام جان سلام
دوست قدیمی و خوبم، خوشحال شدم که پیامت را دیدم، خیر مقدم. با تو هم نظرم که نیاز اصلی جامعه ما حضور آدمهای با فهم شعور و در عین حال سلیم النفس بر رأس امور کشور است، اما چرا از این نعمت بی بهره هستیم؟ دلایل گوناگونی را می توان بر شمرد. یکی از مهمترین آنها فاصله ایست که بین ما افتاده و توان کار جمعی را از ما گرفته است و هر کداممان جزیره وار به زندگی شخصی خودمان چسبیده ایم.

پدرام . دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:57

سلام
شروع جدایی ها شاید در اختیار ما نباشد و ادامه فاصله ها شاید به علت های مختلف از جمله پراکندگی تفکرات و عقیده هایمان باشد . اما هرچه فکر می کنم بیشتر به این حرفت اعتقاد پیدا می کنم . کارجمعی .که تنها با اتحاد و کار جمعی می توان به خواسته های منطقی و رویا هایمان برسیم . اما فکر می کنی می توانیم باورهای شخصی ، عقاید مختلف ، ادیان گوناگون ، فرهنگهای پوسیده قبلی و هزاران مانع دیگر را کمی از مسیری که باید برای رشد و ترقی طی کرد کنار کشید؟ می توان .... نمی دانم شاید باید کمی تاریخ را مرور کرد . نه یک مرور خودخواهانه ، نه تعریفی از کوروش و گذشته سرزمینی کهن بلکه مروری به منزله این که ایرانیان و اقوام مختلف بهترین راهی که برای مقابله به تهاجم اقوام وحشی به کار می بستندچه بوده... چند وقت پیش برنامه ای راجع به کشور ویتنام و حمله مغولان به آنجا دیدم ، نحوه مبارزه آنها بسیار جالب بود و هنوز کتابی را که روشهای مبارزه را به آنها آموزش داده نگهداری می کنند روشهایی ساده اما اصولی ... کاش ما هم اینچنین کتابی را که حتما از گذشتگانمان برایمان به یادگار گذاشته شده پیدا کنیم .

در زمانه ما حقیقت مطلقی در دست کسی نیست و همه چیز نسبی است. کار باید کرد کار تنهایی یا جمعی، شاید رستگار شویم.

[ بدون نام ] شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:16


درود بر شما

ظاهرا حضرت عالی از پیام سال 92 جناب دکتر سریع القلم اطلاع ندارید !

سلام و سپاس
نه متأسفانه پیام ایشان را ندیده ام و خوشحال می شوم اگر راهنمایی کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد