هنجار هستی

هنجار هستی

چیزی شبیه تائو
هنجار هستی

هنجار هستی

چیزی شبیه تائو

باز هم مردم عادی

در تأیید نکته ای که در مطلب گذشته تقدیم شد می توان به جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گذشته اشاره کرد. در این زمان نظام برای گرما بخشیدن به فضای انتخابات و داشتن مشارکت حداکثری مردم هیچ اعمال نظارت آشکاری بر حضور مردم و نحوه تعامل ایشان با یکدیگر نداشت و در تمامی مراکز استان خصوصا در شهر تهران طرفداران کاندیداها با آزادی کامل و به صورت غالبا مسالمت آمیز با همه اختلاف سلیقه ها در کنار هم حضور داشتند و با ابتکارات ویژه ای کاندید مورد نظرشان را تبلیغ نموده و طرف مقابل را تقبیح می کردند و چه فضای پر شور و نشاط و فرح بخشی فراهم شده بود. اما این فضا را مقایسه کنید با فضای پس از آن که جریانهای سیاسی کوشیدند با قشون کشی خیابانی قدرت نمایی کنند و چه صحنه های زشتی خلق شد و چه خونهای نا حقی ریخته شد، افسوس و صد افسوس.

نظرات 1 + ارسال نظر
دوست شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:18


انگیزه ورود بنده به این وبلاگ "..هستی و چیزی شبیه تائو "

بود ...به نظر میرسد گرامی ..تائو را نیز به فراموشان سپرده اید

:)

سلام و سپاس
دوست من متأسفانه منظورت را درست در نیافتم. در ابتدای این وب اهدافم را از ایجادش گفتم اگر فکر می کنی دور شده ام ارشاد بفرمایید تا اصلاح شوم.
حقیقت به نظر من امر ثابت، جاوید، و فراگیری است که مشمول مرور زمان یا مکان نمی شود من به کلیت این حقیقت هنجار هستی می گویم، جناب تائو تِ چینگ، تائو و قرآن به آن لوح محفوظ، کتاب مکنون و... می گوید. هر انسان وارسته و فرزانه ای از این حقیقت دریافت و روایتی دارد.
اما اگر منظورت نازنین این است که منِ نستوه از این حقیقت فاصله گرفته ام چنانکه از دوستان قدیم، شاید حق با تو باشد. امید بخشایش و اصلاح دارم. کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الإکرام. خوب و خوش باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد