هنجار هستی

هنجار هستی

چیزی شبیه تائو
هنجار هستی

هنجار هستی

چیزی شبیه تائو

مجالی برای بازگشت

سلام تقریبا پنج ماه است که مطلب جدیدی روی وبلاگ نگذاشته ام تا آنجا که یکی از دوستان معترض شد و از من خواست که مجدد آن را فعال کنم. از آنجا که این دوست برایم بسیار عزیز است نتوانستم نظرش را نادیده بگیرم. به هر حال شاید این یادداشت شروعی باشد برای ادامه فعالیت در این عرصه. 

از آنجا که قرار بر این شد که این وبلاگ بیشتر جنبه اجتماعی داشته باشد شاید در ادامه بر روی بحث در خصوص خصوصیات فرهنگی ایرانیان خصوصا خصوصیات منفی آنها متمرکز شویم و در حد امکان بکوشیم که رابطه این خصوصیات را با نارساییهای اجتماعی کشور شناسایی کنیم. به امید آن که بتوانیم در مسیر اصلاح ساختارهای فردی و اجتماعی خود قیام کنیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
شوهرجان شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:05 http://pws.blogsky.com

سلام دوست عزیز
مطلبت رو خوندم و پسندیدم...
+1
امروز هم آپ کردم با " نستعلیق چشمان تو"
البته فکر نمیکنم قابل مقایسه با وبلاگ پرمحتوای شما باشد ولی تحفه ی درویش است...
منتظر نظرات سازنده شما هستم...
تا دیداری دیگر بدرود...

"کاری خواهم کرد
برای همیشه
ماه پشت ابر بماند"

نسیم چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:32

سلامی گرم تقدیم بهترین دوست
خیلی ممنونم ک ب نظرم احترام گذاشتین.خیلی خوشحال شدم ک دوباره مطب جدید ارائه دادین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد