هنجار هستی

هنجار هستی

چیزی شبیه تائو
هنجار هستی

هنجار هستی

چیزی شبیه تائو

با گاندی

اگر هر فرد فقط چیزهایی را نزد خود نگه می داشت که واقعا به آنها نیازمند بود، هیچ انسانی از فقر رنج نمی برد.

نظرات 3 + ارسال نظر
هیچ سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:33

مشکل اینجاست که ادمیزاد دچار توهم نیاز است و این توهم با افرینش توهمات ۹ گانه پیوسته بازافرینی می شود.

سلام هیچ عزیز
خوشحالم که دوباره پیغامی ازت دارم. لطف کن درباره توهمات ۹ گانه توضیح بده.

هیچ شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:19

فایلی برایتان ایمیل کردم با عنوان وصل با خدا نوشته دونالد والش . در انجا به توهمات ده گانه اشاره شده است . دوست دارم هرگاه انرا خواندید نقطه نظرهایتان را در باره ان بدانم .

با سپاس فراوان، مورد را برداشت کردم، و ایمیل تشکر هم ارسال نمودم، در اوّلین فرصت مطالعه می کنم، و چنانچه نظر قابل ارائه ای داشته باشم تقدیم می کنم.

نسیم دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 17:26

چه مطلب ژرفی...لذت بردم بسییییار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد