هنجار هستی

هنجار هستی

چیزی شبیه تائو
هنجار هستی

هنجار هستی

چیزی شبیه تائو

چند سخن حکیمانه ( قسمت بیست و پنجم )

گاندی: رضایتمندی در کوشش است، نه در رسیدن به هدف. کوشش کامل، پیروزی کامل است.

نظرات 5 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 http://dancersite.mihanblog.com

سلام دوست عزیزم ممنونم که دعوت منو پذیرفتی و به من سر زدی . پاسخ نظر شما را در وبلاگم پاسخ دادم
امیدوارم همیشه موفق باشی

راستی یک جمله خوب از لحاظ ورزش و زندگی سالم و ... یه چیزی تو این مایه ها اگر از بزرگان داری برام بفرست

ممنونم

هیچ چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 20:21

لیس للانسان الا ماسعی....ان سعیه سوف یری

نسیم سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:05

کوشش با معنی نقص و عیب همراه است.چرا باید کوشش کرد؟ ما از بودن به سمت شدن میرویم.کوشش همان مسیر ماست.اگر کند یا تند بریم یا اساس عقب ماندگی میکنیم یا اصلا مسیر ی حس نمیکنیم ولذت ساخته شدن حس نمی کنیم.

محمدرضا پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:33 http://afkareman.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
از وبلاگم بازدید کن وبلاگ به روز شد .
پیشنهادات من در مورد خصوصی سازی

محمد دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:35

نستوه جان دلم واست دیدنت و اون حالو هوایی که داشتیم تنگ شده.
راستی توی خرداد ماه مشاهدات رو ننوشتی؟
به مرادی سلام مخصوص برسون

شاد و پیروز باشی(دوست سبزواریت)

سلام دوست خوب خوب سبزواری
از دیدن پیامت خیلی خوشحال شدم، انتظارش را نداشتم. امیدوارم خوب باشی، جایت واقعا خالی است، بعضی روزها فراموش می کنم که نیستی و منتظرم که مثل هر روز در اتاق را با همان ریتمی که همیشه می زدی بزنی و من هم بگویم: به به به به آقای علیزاده. ولی بعد یادم می آید که علیزاده دیگه رفته. امیدوارم هر جا که هستی خوب و خوش و در پناه لطف خدا باشی. احتمالا نیمه تیرماه برای زیارت می آیم مشهد حتما تماس می گیرم که اگر شد بینمت، در پناه خدا باشی.

دوست تو نستوه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد