هنجار هستی

هنجار هستی

چیزی شبیه تائو
هنجار هستی

هنجار هستی

چیزی شبیه تائو

چند سخن حکیمانه ( قسمت هجدهم ـ ترس و آرزو )

ترس و آرزو هر دو سایه اند.

آنها وقتی که خود را آن گونه که واقعا هستیم نمی بینیم، از افکار ما به وجود می آیند.

چیزی برای ترسیدن وجود ندارد.

به چیزها همان طور که هستند اعتماد کنید.

هنجار هستی را درک کنید، و آن را به کار بندید.

آنگاه هستی خود با شما سخن خواهد گفت.و راه درست را به شما خواهد نمود.

هر گام که در مسیر هنجار هستی بردارید، ده گام به پیش می روید، و از رشد و بالندگی خود سر شاد خواهید شد.

آنگاه خواهید دید چگونه همه چیز مطابق میل شماست.

شاد باشید.


بدون شرح

نظرات 2 + ارسال نظر
باقری یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 21:10 http://haqiqat.mihanblog.com

دوست بزرگوار سلام.
اِلهی کَیْفَ أدْعُوکَ و أنَا أنَا وَ کَیْفَ أقْطَعُ رَجآئی مِنْکَ و أنْتَ أنْتَ ؟
خدای من! چطور صدات کنم که من، منم و چطور ازت نا امید بشم که تو، تویی؟

إِلهی إذا لَمْ أسْئلْکَ فَتُعْطِیَنی فَمَنْ ذَا الَّذی اَسْئَلُهُ فَیُعْطینی؟
خدای من! وقتی ازت چیزی نخواستم، بهم دادی کیو می تونم پیدا کنم که ازش چیزی بخوام و بهم بده؟

سلام

ممنون که این ادعیه زیبا را نوشتی، خدا پشت و پناهت.

هیچ دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:01

ان اولیاء الله لاخوف علیهم و لاهم یحزنون
انکس که از مدار نفس نباتی و نفس حیوانی و نفس ناطقه درگذرد و به مدار نفس کلی الهی فرا رود به حریم امن او داخل گشته است و به مصداق (کلمه لا اله الا الله حصنی و من دخل حصنی امن من عذابی )از از عذاب ایمن خواهد بود . باردیگر من بمیرم از بشر تا برارم از ملائک بال و پر عدم گردم عدم چون ارغنون گویدم انا الیه راجعون

سلام هیچ عزیز
بازهم ممنون که به من سرزدی، مطلبی که در پاسخت نوشتم راخواندی؟ نظرت چیه؟ می تونی با من از طریق ایمیل در تماس باشی.
nastoohj@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد