هنجار هستی

هنجار هستی

چیزی شبیه تائو
هنجار هستی

هنجار هستی

چیزی شبیه تائو

سر آغاز و بهترین سر آغاز نام تو

با سلام

پیشگفتار

   این وب لاگ به یاری خدا از تاریخ ۸۸/۶/۲۵ گشایش یافت. قبل از هر چیزی لازم می دانم از همه کسانی که در این مدت به این رسانه مراجعه کردند و مطلبی که انتظارش را داشتند نیافتد بسیار عذر خواهی کنم. راستش را بخواهید فکر نمی کردم قضیه این قدر جدی باشد. وقتی که دیدم فقط در مدت سه ساعت 9 نفر بازدید کننده داشته است، بد جوری نگران شدم، و دانستم که باید برای مدیریت این رسانه حتما روزانه وقت بگذارم(إن شاء الله). باید بگویم در اداره این رسانه پس از خدا دست یاری به سوی همه کسانی دراز می کنم که به نوعی در مراجعه به آن در خود احساس هم دردی و هم راهی می کنند. آن چیزی که در من انگیزه ایجاد این رسانه شخصی را ایجاد کرد حوادثی بود که در هفته های اخیر در ایران جریان داشته؛ و دل همگان را به درد آورده است. من که در این جریانها به دلیل این که اعتمادی به هیچ سو نمی توانستم بکنم بیشتر حالت یک ناظر را داشتم از انفعال خودم نسبت به آنچه که در جامعه می گذرد بسیار افسرده بودم؛ و دوست داشتم کاری بکنم. ایرانیانی که توان درک رخدادهای سه دهه اخیرایران راداشته اند، اگر قدری درایت به خرج دهند، به سادگی نمی توانند، خود را در هر جریانی غرق کنند. من که 35 سال از زندگیم می گذرد، در این ایام حوادث بسیاری را با گوشت و پوست خودم لمس کرده ام، تصمیم گرفتم پیش از هر اقدامی بدانم و بدانم و بدانم، و سپس عمل کنم. این رسانه را ایجاد کردم که شما را در دانسته هایم شریک کنم و اگر مایل باشید در دانسته های شما شریک شوم.

  

   با توجه به آنچه که نوشتم می توان گفت رویکرد این رسانه بیشتر یک رویکرد اجتماعی است؛ و البته تلاش خواهیم کرد، که این گونه باشد، اما از آنجا که درک یک جامعه بدون شناخت از مباحث پیرامونی نظیر فرهنگ و تاریخ و دین و هنر و عرفان و ادبیات و... میسر نیست، قطعا در این مجموعه توجه جدی به این مباحث خواهیم کرد. در این مسیر دست یاری به سوی خدای مهربان و همه عزیزانی که با محتوای این رسانه همراهی می کنند دراز می کنم. که یک دست هرگز صدا ندارد.

       بیا تا گل بر افشانیم و می در ساغر اندازیم          فلک را سقف بشکافیم و طرح نو در اندازیم

به امید لطف و یاری خدا و همراهی شما

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد